Poruchy v provozu - DAKO BSE | strana 5 | Zpět na seznam stránek |
Závada
: 843 v poloze provozního brzdění - nesnižuje
tlak v průběžném potrubí a nebrzdí. Je nutno použít 1.- rychlobrzdu nebo 2.- kohout postupného otevírání a zavírání vypouštění tlaku vzduchu v průběžném potrubí,který je umístěn pod oknem vpravo na stanovišti strojvedoucího. Důvodem je asi to,že EPVentil provozního brzdění,kterým se snižuje tlak vzduchu v průb. potrubí ,má inverzní funkci tzn. že pod napětím je uzavřen a bez napětí vypouští vzduch z průb. potrubí. To v praxi znamená,že tento EPVentil brzdění je v provozu skoro pořád pod napětím a trvale se zahřívá ,tak že je v provozu neustále horký a tím dochází k vysušení maziva a zadírání pístku EPV,ten se pak neotvírá a nedochází k poklesu tlaku v průb. potrubí. Asi bylo možno častěji tyto EPV mazat ,aby se nezadíraly - protože tato závada je dosti častá. B.G. |
![]() |
![]() |
Pohled na DAKO BSE - popis funkcí EPV | |
![]() |
|
Pohled na DAKO BSE zespodu - 2 šrouby uchycení EPV při výměně |